dijous, 13 de setembre del 2007

Vuelta a BCN!

Si, si, després de 15 dies a terres Suïsses vuelta a la "civilització" (amb ironia eh?). Em vaig agafar un bitllet per tornar aviat per si un cas m'anyorava molt. Però bueno, no està pas malament. Aquesta setmana ha passat molt ràpid perquè ja m'he posat a fer química. M'ha passat com sempre, com si haguessis de cuinar i no tens ni idea d'on estan tots els estris de cuina però, en lloc de cuinar, per fer química. Per ara m'han sortit les coses però segurament és la sort del principiant.
El dimecres va ser dia per trencar la rutina setmanal, vam tenir congrés de la societat química de Suïssa a Laussane. Va estar normalet però es divertit va ser després. En teoria ens havíem d'anar a les 17h cap a Berna però entre cerveseta i cerveseta doncs se'ns va fer l'hora de sopar i vam sopar a Laussane. Total, vaig arrivar a la residència a mitjanit i avui estic una mica clapada.
Doncs res, ara a sopar, fer la maleta i demà divendres!!! A alguns els veuré aquest cap de setmana i als que no, molts petons!!!!!
Per acomiadar-me, unes quantes fotos (2) del partit químics de Berna vs. químics de Basilea.







En Nico de porteador














Escalfant per a la victòria












A punt que ens marquéssin un gol....











Celebrant que vam quedar 3ers de 3

2 comentaris:

natxet ha dit...

Més que calentar, sembla que estigueu ballant funky!! juas juas juas

Anònim ha dit...

què tal el finde per Catalunya?? al final no et vaig veure ni a casa la Maria, ni a Tarragona el diumenge... jeje ja em vaig pensar que estaries tornant a Suïssa, però per provar... q segueixi anant bé l'adaptació, petons!