diumenge, 9 de setembre del 2007

Primera setmana en terres suïsses

Doncs sí, ja porto una setmana. La veritat és que se m'ha passat volant perquè he anat una mica de cul. Bàsicament he estat fent papers i començant a enterar-me del que he de treballar. Idea bàsica, trobar una molecula pel tractament per a l'esquizofrènia. Però no us feu il·lusions que segurament no servira.

A part d'això res, una mica vida "marujil". Els horaris normalment són de 9 a 18h amb parada tècnica a les 12h per dinar en 30 minuts. Normalment la gent va a buscar alguna cosa en plan "take-away" o si no es porta el tupper. Jo, encara que sembli menti, sóc del club del tupper (per ara... ja veurem quan tingui feina). Amb els companys de feina em porto be encara que sigui estil europeu. L'altre dia vam anar a fer una cerveseta de benvinguda i ja vam aprofitar per sopar allà. Amb el jefe també va bé i sembla un tio força intel·ligent. L'altre dia vam tenir "group meeting", o sigui, reunió de grup i la veritat és que ell em va sorprendre, crec que anirà bé. L'última cosa que he fet un grup va ser anar a Basilea a jugar un partit de futbol. Ja em veieu a mi jugant a futbol.... el que s'ha de fer per relacionar-se una mica i després fer barbacoa jeje. Els partits van ser un desastre perquè vam quedar 3ers... de 3 que jugavem. Però ens ho vam passar molt bé. Després, com he dit barbacoa amb tots 3 equips i a veure un munt de cervesa. Clar, la pixera es va fer notar i em va entrar un pànic que algun suís em veien pixant i em denuncies, però cap problema. De les fotos, doncs per ara no en tinc perquè les va fer un altre noi però segurament les tindré demà. Ja les penjaré un altre dia d'acord?

Per compensar penjo fotos de la meva habitació a mig muntar i algunes de Berna quan en Ciril estava encara per aquí.







Aquesta és la vista de Berna des de la meva habitació









I aquesta és de l'habitació (una mica desordenada però és que estava encara de semi-mudança)













Imatge de Berna al costat del riu Aare















En Ciril amb el rellotge que diuen els d'aquí que gràcies a aquest rellotge l'Albert Einstein es va inpirar per fer la teoria de la relativitat.... típica foto.









Doncs ja està. Me n'he cansat de penjar fotos que això triga molt!!! Ja aniré ensenyant més quan en tingui d'acord? Molts petons a tots!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Que bé¡ ja puc escriure sense ser de la vostra espècie, dels bloggers¡¡ Merci.

Bueno ja veig que comences a estar instalada. Tens bones vistes des de l'habitació, eh?

Que vagi molt bé.

Anònim ha dit...

Tot sembla anar sobre rodes, oi?. Si tens ocassio, m'agradaria veure les fotos del pixam a terres suisses... aixo promet... ;-).

Cuida't molt i anims amb el postdoc!

Ruben

Unknown ha dit...

Hola Noe,

M'ha agradat molt el teu blog, m'alegro que estiguis bé, a treballar i disfrutar força !!

Suposo que ens veurem per Nadal no?

Ánim.

Laura i Xavier

Anònim ha dit...

Moe!

osti que guai t'està anant tot! quanta vida social ja des del començament! doncs si que són enrollats els suïssos amb els que estàs! o és q potser n'hi ha que no són suïssos...? anyway això sembla que promet, tan dins com fora del lab! me n'alegro molt, curra molt i aprofita cada moment!
molts petons :)

natxet ha dit...

El rellotge és relativament gran... l'Einstein tenia raó, tu...