diumenge, 23 de setembre del 2007

Entrant en el primer mes aquí...

Bones, feia temps que no escrivia però avuí, mira, estic inspirada. Després d'uns quants dies amb una mica de "morriña" doncs avuí estic millor.

Des de l'últim dia que vaig escriure moltes, moltes novetat ja no hi han. Durant la setmana ara més o menys vaig fent el mateix. Cap a les 9 al lab, treballar i després cap a casa o si no a fer unes birretes amb alguns del lab. La feina va prou bé i crec que demà ja tindré llesta la primera molècula per fer proves biològiques per veure si va bé per aquestes malalties xungues. El jefe presiona una mica perquè cada dia m'està preguntant si ja tinc alguna cosa... però és que jo no tinc mil mans, sóc limitadeta, que vols fer-hi. A més a més va passejant pel lab per saber si la gent està, qui no està, etc. i a vegades s'emprenya (això m'han dit) però que sobretot les agafa amb els doctorands i no tant amb els postdocs jeje. Això també perquè són em sembla que 14 doctorants i 2 postdocs, o sigui que també es possible que la probabilitat
dels postdocs d'enganxar-lo malament simplement és baixa...

El cap de setmana passat vaig fer una escapadeta per Barcelona i vaig tenir moltes novetats: amics que se'n van, amics que ja són papes, amics que dintre de uns mesets ho seran (!!) i d'altres que s'han casat amb un banc. Ufff, masses novetats per a mi. Crec que si el ritme segueix així cada cop que vaig cap allà, deixaré de venir (noooo, que és broma!!!). Doncs res, i diumenge a enfilar cap a Suïssa un altre cop. Lo bo és que els horaris són bastant normals tant d'anar com de tornar (aprox. cap a les 19h), o sigui que no perds tot el dia.

Bueno, que més. Aquest cap de setmana a estat força productiu. El dissabte "marujas' day" i vaig fer un munt de coses que tenia previstes. I avuí he anat a fer una caminata amb un del lab, en Raso, i ha estat guai. Es que la veritat tenia ganes de sortir una mica i que em donés l'aire. Hem anat a un loc que es diu la "Creux du Val" i la veritat és que és força impressionant. La caminadeta a estat llargueta (6 hores) però de desnivells no molt forts excepte al principi.
Aquí teniu una foto de la panoràmica. El caminet va resseguint tot el precipici i les vistes són molt maques. Encara he de copiar-me les seves fotos, o sigui que pot ser en poso més més endavant. Després en agafar el tren m'ha passat una desgracia... un nen s'ha emocionat amb mi i no parava de dir-me coses i jugar amb mi durant tota una hora! Pensareu... i? doncs que les he passat p---- per entendre el que hem deia perquè parlava en suís-alemanys però dintre del que cap me n'he sortit força bé. I després de l'exercici m'he cuidat una mica i m'he fet un plat que t'hi cagues tret del llibre de receptes de l'Ikea, mandonguilles amb pesto farcides de tomaquets cherry!!! M'han quedat tan bé que he fet una foto per a que ma mare s'ho cregui jeje. I ja està, per avuí ja he omplert el cupo de maruja.
Demà és un dia important, tinc prova de nivell d'alemany. M'agradarà veure la cara del profe quan em vegi parlant.... directe a nivell 1!!!! Però bueno, a veure si hi ha sort, pot ser hi ha gent més petarda que jo i creuen que tinc nivell 2.... oi? Ja us diré però si feu porres sobre quin nivell estic doncs ja us dic jo que no aposteu pel nivell 2 jeje.
Doncs crec que més o menys ja he fet un resum prou complet. Apa, me'n vaig a (intentar) estudiar "ein bisschen" d'alemany.
Molts petons i fins el proper blog. Adeu!!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

dona igual a quin nivell et posin ara, el cas és que acabaràs parlant un alemany QUE TE CAGAS! uiix quina ràbia! :)
per cert les mandonguilles foten una pinta... m'has fet agafar gana aixxxx

Anònim ha dit...

ei ¡¡ a veure si anem actualitzant ¡¡ que passa... t'exploten en el lab, o que?

Anònim ha dit...

nenaaaa!!!! o mejor dixo maruj, eh?vaya pinta que tiene el plato, xoxo...bueno , cuentanos ke tal la prueba de aleman, eh?
te examos de menos, wapisimaaa!!!!
mil besooosssss
oye, soy ana, ¿no te habias dado cuenta, verdad¿;)