diumenge, 6 d’abril del 2008

Aires catalans...

Finalment, he rebut la primera visita d'algú del meu pais.... canvi d'aires!!! He pogut estar una setmaneta xerrant en català (q no sigui amb en Ciril). La Maria, en David i la Laia han vingut de visita!!! La veritat és que la casa ha semblat una mica tipus comuna hippie però crec q ens oganitzat prou bé. Home, el pis té uns 55 m2 i erem 4 adults i un bebé. Van arribar el dissabte passat i s'han estat fins avui diumenge. Els vam passar a buscar per Zurich (fent primer visita a Ikea pq era necessari) i directes a casa pq la Laia estava feta pols. De benvinguda una fondue!

El dia següent doncs vam anar a Jungfrajoch, una muntanya on tenen el restaurant més alt d'Europa (3454m). La veritat és que la primera cosa espectacular que vam veure va ser el preu del tren per arribar.... però s'ha de dir que el mega-tunel dins de la muntanya que es van montar allà fa gairebé 100 anys és espectacular. Les vistes igualment espectaculars però la llàstima és que estava una mica tapadot. Aquí, vinga, unes quantes fotos! (obviament, l'última foto no l'he feta jo si no que l'he treta d'una web pq pogueu veure per on estavem i de fons la glaçera Aletsch)

Durant la setmana doncs enfeinada com sempre. Per sort, era la última setmana d'alemany i ara tinc un descans de 2 setmanes per tornar-hi un altre cop! A més a més, ara que ja hi ha més llum i fa menys fred doncs començo a sortir a correr amb uns del lab un dia per setmana. Per acabar-ho de rematar, doncs aquest dimarts que ve aniré a la coral de la Universitat de Berna per apuntar-m'hi. Total, que tinc ganes de fer coses ara que la primavera ja ha arribat!!!

El cap de setmana aquest doncs vam fer una excursioneta a un lloc q pot ser us sona, Emmental. Llògicament doncs vam veure formatges, vaques i llet. La zona aquesta és molt maca pq tenen molts prats i les cases són típicament suïsses. Amb això, vam anar a una fabrica per veure tot el procés de producció i comprar formatge. Bueno, i avuí l'últim dia per a ells a Suïssa. Només despertar-nos va i estava nevant. De debó que el temps aquí és una mica raret.... total, que tenim ganes de quedar-nos a casa amb aquesta merda de temps.

A veure, que més.... doncs que per Setmana Santa vam tenir 2 dies de festa i vam decidir anar a la part italiana de Suïssa, el Ticino. El dia que ens vam llevar aviat (6 am) per agafar el cotxe i anar cap allà doncs estava caient una tormentota de neu que vam decidir tornar al llit i agafar el tren més tard. Vam fer bé, cues de cotxes per la tempesta i un sol maravellós al Ticino. Va estar a l'alberg de joventut i era genial pq teniem habitació per nosaltres sols i un esmorzar buffet lliure. De visites, doncs no vam fer res d'especial: visita a Locarno, Lugano, Bellinzona i un dia a la vall de Maggia. Aquesta última va ser la més maca pq les altres eren massa turístiques. En aquesta vall s'hi pot trobar les antigues cases dels pobles q estaven aprofitant tots els pedruscos que hi han pel bosc. Per exemple, podies estar caminant pel bosc i de sobte trobar-te un respiradero d'alguna casa que estava sota terra.

I estant aquí Suïssa el tema d'esquí doncs molt bé!! Encara hi ha neu a les pistes i crec q duraran algunes setmanetes més. Des de l'últim dia que vaig escriure el blog.... doncs he anat un cap de setmana amb els del lab i un altre cop amb la "societat de joves químics de suïssa". La vegada que vam anar amb els del lab m'ho vaig passar genial, el dissabte va nevar tant q les pistes no van obrir i vam estar fent trineu (pero amb els trineus de fusta antics eh?, ón els q s'utilitzen aquí). Per la nit un bailoteo nosaltres sols a l'hotel amb "DJ" personal jeje i diumenge a esquiar. Crec q l'última esquiada serà aquest proper cap de setmana amb en Ciril. Anirem a passar el cap de setmana a Saas-Fee. Creuem els dits pq faci bon temps!!!

Doncs res més, crec q ja he donat rotllo suficient en aquest blog. Ja aniré escrivint encara que sigui de pasqües a rams. Adeu!

marieta ha dit...

quina filla més sexi que tinc! mirat de lluny em recorda al tomàtic (el del súper 3).
Vam passar uns molt bons dies per Berna. Gràcies per tot.

Anònim ha dit...

Ja era hora Moe! és divertit anar-te seguint les aventuretes per allà, t'ho diu un lector fidel :) M'han dit que lugano es molt maco, i la foto dels formatges fa venir gana! jeje per aqui tot mes o menys igual, cada cop menys temps de beca i més feina... entre això i la salsa i el gimnas (la Maite i jo ens hem apuntat al mateix) els dies entre setmana passen volant.
doncs res noia, ja ens explicaras quins plans tens mes de cara a l'estiu per saber quan estaras per aqui i quan se't pot venir a visitar allà, vale?
cuideu-vos i a seguir tan dinàmics!